Recenzja książki Jarosława Gołębiewskiego „Efektywność systemów marketingowych w gospodarce żywnościowej”

Autor

  • Andrzej Czyżewski Autor jest pracownikiem naukowym Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

DOI:

https://doi.org/10.53098/wir.2012.1.154/13

Abstrakt

Wydawnictwo SGGW, Rozprawy Naukowe i Monografie, Warszawa 2010, 244 s.

Pobrania

Liczba pobrań artykułu

54

Strony

171-178

Jak cytować

Czyżewski, A. (2012) „Recenzja książki Jarosława Gołębiewskiego «Efektywność systemów marketingowych w gospodarce żywnościowej»”, Wieś i Rolnictwo. Warszawa, PL, (1 (154), s. 171–178. doi: 10.53098/wir.2012.1.154/13.

Numer

Dział

RECENZJE I OMÓWIENIA

Inne teksty tego samego autora