Polityka marketingu bezpośredniego

  1. Stosowność i odpowiednie targetowanie
    Wszystkie działania marketingu bezpośredniego prowadzone w imieniu czasopisma „Wieś i Rolnictwo”, w tym zaproszenia do składania manuskryptów oraz inne formy komunikacji promocyjnej, będą stosowne, dobrze ukierunkowane i odpowiednie do zainteresowań akademickich lub zawodowych odbiorców.

  2. Szacunek i nieinwazyjność
    Komunikaty marketingu bezpośredniego będą przygotowane tak, aby były nieinwazyjne, z poszanowaniem prywatności oraz preferencji komunikacyjnych odbiorców. Podejmowane będą działania mające na celu unikanie nadmiernej lub powtarzalnej korespondencji.

  3. Dokładność i prawdziwość informacji
    Wszystkie informacje przekazywane w ramach marketingu bezpośredniego dotyczące czasopisma, wydawcy i jego polityk będą prawdziwe, jasne i nie będą wprowadzać w błąd potencjalnych autorów, czytelników ani innych zainteresowanych stron.

  4. Zgodność z przepisami prawa i standardami etycznymi
    Czasopismo zapewni, że wszelkie działania marketingu bezpośredniego będą zgodne z obowiązującymi przepisami prawa oraz standardami etycznymi dotyczącymi komunikacji elektronicznej, ochrony danych osobowych i prywatności.

  5. Możliwość rezygnacji i zarządzania preferencjami komunikacji
    Odbiorcy komunikatów marketingu bezpośredniego będą mieli zapewnioną jasną i prostą możliwość rezygnacji z dalszych wiadomości lub zmiany swoich preferencji dotyczących komunikacji w dowolnym momencie.