Polityka marketingu bezpośredniego
-
Stosowność i odpowiednie targetowanie
Wszystkie działania marketingu bezpośredniego prowadzone w imieniu czasopisma „Wieś i Rolnictwo”, w tym zaproszenia do składania manuskryptów oraz inne formy komunikacji promocyjnej, będą stosowne, dobrze ukierunkowane i odpowiednie do zainteresowań akademickich lub zawodowych odbiorców. -
Szacunek i nieinwazyjność
Komunikaty marketingu bezpośredniego będą przygotowane tak, aby były nieinwazyjne, z poszanowaniem prywatności oraz preferencji komunikacyjnych odbiorców. Podejmowane będą działania mające na celu unikanie nadmiernej lub powtarzalnej korespondencji. -
Dokładność i prawdziwość informacji
Wszystkie informacje przekazywane w ramach marketingu bezpośredniego dotyczące czasopisma, wydawcy i jego polityk będą prawdziwe, jasne i nie będą wprowadzać w błąd potencjalnych autorów, czytelników ani innych zainteresowanych stron. -
Zgodność z przepisami prawa i standardami etycznymi
Czasopismo zapewni, że wszelkie działania marketingu bezpośredniego będą zgodne z obowiązującymi przepisami prawa oraz standardami etycznymi dotyczącymi komunikacji elektronicznej, ochrony danych osobowych i prywatności. -
Możliwość rezygnacji i zarządzania preferencjami komunikacji
Odbiorcy komunikatów marketingu bezpośredniego będą mieli zapewnioną jasną i prostą możliwość rezygnacji z dalszych wiadomości lub zmiany swoich preferencji dotyczących komunikacji w dowolnym momencie.