Polityka reklamowa

  1. Zatwierdzanie reklam
    Wszystkie ogłoszenia i reklamy zamieszczane w czasopiśmie „Wieś i Rolnictwo” muszą zostać zatwierdzone przez właściciela czasopisma, wydawcę lub Redaktora Naczelnego przed publikacją.

  2. Oddzielenie reklam od treści redakcyjnych
    Reklamy są umieszczane w wyraźnie wydzielonej sekcji i są wizualnie odróżnione od materiałów redakcyjnych. Nie są one powiązane z treścią merytoryczną ani z procesem recenzji i wyboru artykułów.

  3. Niezależność reklam od decyzji redakcyjnych
    Decyzje dotyczące akceptacji reklam są podejmowane niezależnie od decyzji redakcyjnych i nie mają wpływu na dobór treści naukowych publikowanych w czasopiśmie.

  4. Identyfikacja reklamodawcy
    Każda reklama musi jasno wskazywać reklamodawcę poprzez umieszczenie znaku towarowego, nazwy firmy lub innego jednoznacznego podpisu.

  5. Brak poparcia i odpowiedzialności
    Publikacja reklamy nie stanowi gwarancji ani poparcia przez wydawcę, redakcję lub właściciela czasopisma dla produktów, usług, firm czy tez treści zawartych w reklamie. Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w związku z reklamami, w tym za szkody bezpośrednie, pośrednie, przypadkowe lub wynikowe.

  6. Rodzaje reklam i sposób wyświetlania (dotyczy wersji online)
    „Wieś i Rolnictwo” rozważa przyjmowanie reklam zgodnych z profilem tematycznym czasopisma. Reklamy nie są powiązane z zachowaniem czytelników i nie są wyświetlane na podstawie analizy treści przeglądanych przez użytkowników. Reklamy są prezentowane losowo lub w sposób określony przez wydawcę, niezależnie od treści artykułów.